Najnowsze Wpisy

Bez tytułu Komentarze (0)
11. stycznia 2003 00:59:00
linkologia.pl spis.pl

witka kochani !!

gosiczka : :

to juz jest koniec .....buhehe Komentarze (5)
24. grudnia 2002 00:18:00
linkologia.pl spis.pl

Dobra teraz naprawde nei będe juz pisać tu nic ,bo nie lipka,ale jeszcze zobacze!!!ihihs

gosiczka : :

linkologia.pl spis.pl

Ale smutno, nawet nie ma co pisać wszyscy gdzieś jadą i nie ma co robić.Niedlugo sylwester, a nic nie wypali pewni i będe musiala siedzieć w domu(chyba ,ze ktoś mnie zaprosi) taki sylkwek. Nom już jakoś sie wogóle ostatnio zjeb**** zrobilo(sorka ,ze narzekam ale w krótce nie będe).Ale nawet jest cos fajnego hihs  i śmiesznego buheheh......Nom życze Wesolych Świąt i udanego Sylwka (sobie przede wszystkim ).Jeszcze może cos napisze !!!

gosiczka : :

ja pier.... Komentarze (1)
22. grudnia 2002 14:44:00
linkologia.pl spis.pl

No i co sie tu dzieje  tylko caly czas się jebie, wkurwilam się nei robie już bloga rzadnego!!!! 

gosiczka : :

UrodzinkII!!=] Komentarze (3)
21. grudnia 2002 13:48:00
linkologia.pl spis.pl

Sto lat, sto lat.......ta piosenka obudzlia mnie rano hih(dla mamy cos odbio i spiewala)Bo wczoraj by moje urodziny .W końcu ta piętnastka(staruszka ze mnie=] ).Od dziewuszek dostalam śmieszniutkie i  śliczniutkie prezenty.Nom i zrobilam taką malą imprezkę, ale..  nie ma com pisać.

W szkole by opatek, hlip, hlip...poraz ostatni!! Trudno mi się będzie rozstać z moja szkólką.Ale troszki czasu jeszcze jest,zeby sie nacieszyć hihihis!!!  

 

gosiczka : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

nanavel | marty | aenema | aiksa | child-of-decadence | Mailing